A jednak dostępne nam wyniki badań wskazują, że nie uda się nauczycielowi dokonać tego wyboru z taką łatwością, jak to sobie wyobraża. Jak na to wskazują badania H. L. Bakar, nauczyciele osiągają najlepsze, wymiki, jeśli chodzi o ocenę uzdolnień uczniów w nauce, trafną ocenę osiągnęli, bowiem w 80%. Jednak już przy ocenianiu stanu fizycznego i zdrowia uczniów uzyskali tylko 50% trafności, a przy ocenie aktualnego poziomu wykształcenia dzieci i ich trudności w uczeniu się – zaledwie 30%. Inną trudnością, jeśli chodzi o poleganie na obserwacji, jako na jedynej podstawie zrozumienia dzieci, są układy odniesienia. Jeśli obserwujemy kilkoro dzieci przez pewien okres czasu, prawdopodobnie dowiemy się o nich wielu rzeczy, a nawet możemy je dość dokładnie poznać. Ale kiedy próbujemy dokonać oceny ich osiągnięć czy potencjalnych możliwości jedynie na podstawie tych obserwacji, napotykamy trudność w ujmowaniu zebranych przez nas danych w jakich ś terminach, którymi moglibyśmy łatwo operować i które pomogłyby nam w porównywaniu dzieci ze sobą. Jedną z przyczyn tej trudności jest nasza tendencja do reagowania na innych ludzi z punktu widzenia ich osobistych cech. [więcej w: przychodnia sobieskiego, icd jezus, nerw szczękowy ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: icd jezus nerw szczękowy przychodnia sobieskiego
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: klinika weterynaryjna[…]
Ja używam w kapsułkach kwas hialuronowy
[..] Artukul zawiera odniesienia do tresci: psychiatra poznań[…]
Świetny artykuł, mimo wszystko
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: catering dietetyczny Wrocław[…]
Mojej siostrze, w wieku 10 lat usunęli wyrostek