CZYM RÓŻNIĄ SIĘ DZIECI MIĘDZY SOBĄ. Wykwalifikowany obserwator posługuje się różnorodnymi układami odniesienia. Patrzy na dzieci biorąc pod uwagę takie czynniki, jak ich dojrzałość fizyczną, społeczną i psychiczną, ich środowisko rodzinne, ich zdolności i potencjalne możliwości, ich postawę w stosunku do samych siebie i do innych, ich przystosowanie do otoczenia, ich tempo uczenia się i ich aktywność fizyczną. Szczególną korzyścią posługiwania się tymi kategoriami jest to, że umożliwiają pomiar i porównywanie – to znaczy, że wyodrębniają pewne aspekty zachowania się dziecka, które można wymierzyć i określić współczynnikami. Dane te można porównać z podobnymi pomiarami innych dzieci, a nawet i z pomiarami tego samego dziecka w jakimś minionym momencie czasu. Takie podejście wyprowadza w znacznym stopniu badania nad dziećmi ze sfery domysłów i pomaga postawić nasze próby rozumienia dzieci na pewniejszym, bardziej obiektywnym g runcie. Ponadto, mierząc i porównując kilka różnych aspektów zachowania się można uzyskać znacznie lepsze zrozumienie dziecka, niż gdybyśmy obserwowali je tylko z jednego punktu widzenia. Dla wielu nauczycieli najbardziej interesującą kategorią, czyli kryterium zachowania się dziecka, są jego wyniki nauczania. [więcej w: badanie randomizowane, nerw szczękowy, wyszukiwarka skierowań sanatoryjnych nfz ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: badanie randomizowane nerw szczękowy wyszukiwarka skierowań sanatoryjnych nfz
u nas w kraju lepsze jagody niz jakies chinskie gowno
[..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu wypełnianie zmarszczek[…]
Moja mama tez im wierzyla
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: szkolenie microblading[…]
Nie rozumiem po co pisać taki artykuł.