Nie wszystkie prace w klasie mają charakter zespołowy. Wiele z nich powinni wykonywać samodzielnie pojedynczy uczniowie alba też cała klasa jako zbiór jednostek, z tym jednak, że wykonanie prac następuje w tym samym czasie. Chociaż metody zespołowe znajdują coraz szersze zastosowanie i to nawet w przedmiotach opatrzonych tradycyjnymi etykietkami, w najszerszym zakresie używa się ich, oczywiście, w stosunku do przedmiotów i programów nowych, jak program aktywizacji, metoda projektów, wyc...
9,73%; skorygowany iloraz szans, 1,03; 95% CI, 1,00 do 1,05; P = 0,02; częstości napadów upadku lub złamania, 4,56% w porównaniu z 4,28%; skorygowany iloraz szans, 1,07; 95% CI, 1,03 do 1,11; P <0,001) (tabela 3). Nie było znaczącej różnicy w 12-miesięcznych wskaźnikach ogólnych spotkań w szpitalu lub spotkaniach nie związanych z opioidami. Ocena częstości wizyt krótkoterminowych na oddziałach ratunkowych pod kątem możliwych dowodów bólu pooperacyjnego wykazała, że stawki 14-dniow...
OBSERWOWANIE RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH. Kiedy obserwujemy dzieci przy pracy czy zabawie, czy też nawet przy odpoczynku, natychmiast rzuca się w oczy wiele występujących między nimi różnic. Alex, kiedy czyta, wykrzywia twarz widać, że czytanie jest dla niego dużym wysiłkiem. Wargi jego poruszają się, kiedy próbuje odszyfrować trudne wyrazy lub wyrażenia. Często musi wracać do początku zdania lub ustępu, aby uchwycić myśl, którą zgubił borykając się z jakimś nieznanym mu wyrazem....