Ustawa Affordable Care Act (ACA) rozszerzyła uprawnienia Medicaid do osób zarabiających do 138% federalnego poziomu ubóstwa, jako część największego rozszerzenia zasięgu nieelastycznych dorosłych od lat sześćdziesiątych. Chociaż ekspansja miała początkowo być uchwalona na szczeblu krajowym, decyzja Sądu Najwyższego z 2012 r. W Stanach Zjednoczonych uczyniła ją opcjonalną dla państw. W sumie 24 państwa zdecydowały się nie rozszerzać w 2014 r., Co wpłynęło na 6,7 miliona nieubezpieczonych dorosłych o niskich dochodach, którzy w przeciwnym razie uzyskaliby uprawnienia. Od 2014 r. Dodatkowe 5 państw wdrożyło rozszerzenia, chociaż 19 państw wciąż nie przyjęło rozszerzenia jako stycznia 2017.2 Kilka wczesnych badań wykorzystało dane z 2014 r. W celu zbadania natychmiastowego wpływu tych rozszerzeń na dostęp do opieki zdrowotnej, korzystania z opieki zdrowotnej i zdrowia osób, które uzyskały zasięg.3-7 Chociaż miały one charakter informacyjny, raporty z pierwszego roku ekspansji może nie przedstawiać pełnych skutków polityki. Kilka państw przyjęło ekspansję Medicaid po styczniu 2014 r .; Ponadto, może to potrwać, zanim nowo uprawnione osoby dowiedzą się o Medicaid i zapiszą się. W rezultacie wczesne efekty udokumentowane we wcześniejszych badaniach mogą nie być istotne w 2015 r. I później. Nasze badanie jest jednym z kilku ostatnich badań, które wykorzystują nowo dostępne dane z 2015 r. Do oceny ekspansji ACA Medicaid w drugim roku, 8-10 lat i przyczynia się do tego obszaru bieżących zainteresowań polityką, wykorzystując wysokiej jakości krajowe dane z badań, aby zbadać szeroki zakres środków.
Metody
Projekt badania
Zastosowaliśmy quasi-eksperymentalny projekt różnic w różnicach, aby porównać zmiany w wynikach pomiędzy osobami przebywającymi w stanie ekspansji a stanami braku wyprostu przed i po wdrożeniu ekspansji ACA Medicaid. Nasz okres studiów obejmował 4 lata przed ekspansją (od 2010 r. Do 2013 r.) I 2 lata po ekspansji (2014 r. I 2015 r.). Uważamy, że ekspansja to kraje, które wdrożyły rozszerzenie Medicaid w ACA w 2014 lub 2015 r. I zdefiniowaliśmy okres po wygaśnięciu na podstawie daty wdrożenia w każdym stanie. Wykluczyliśmy pięć państw, które już w okresie od 2010 do 2013 r. Dostarczyły już Medicaid lub podobne ubezpieczenie osobom o niskich dochodach (patrz: sekcja dodatku dodatkowego, dostępna wraz z pełnym tekstem tego artykułu).
Dane
W tym badaniu wykorzystaliśmy dane z National Health Interview Survey (NHIS), reprezentatywnego w całym kraju corocznego badania przeprowadzonego przez National Center for Health Statistics (NCHS). Badana próba (60 766 dorosłych) obejmowała obywateli USA w wieku od 19 do 64 lat, o dochodach rodzinnych poniżej 138% federalnego poziomu ubóstwa, dla których dostępne były informacje o rasie, pochodzeniu etnicznym, wieku, płci, stanie cywilnym i wykształceniu. Dla około 9,6% osób brakowało informacji na temat dochodów rodziny; w tych przypadkach użyto wartości imputowanych z wielu plików imputacji dostarczonych przez NCHS.11 Wykluczyliśmy z analizy nieobywatele, ponieważ niektóre osoby z tej grupy nie kwalifikują się do Medicaid.12 Diagram naszej przykładowej definicji przedstawiono na rysunku S1 w Dodatek dodatkowy. W naszym badaniu wykorzystaliśmy identyfikatory stanu o ograniczonym dostępie i przeprowadziliśmy analizę w Federalnym Centrum Badań Statystycznych
[patrz też: indapen sr, gruczolak cewkowy, icd 10 dzieciątka jezus ]
Comments are closed.
Powiązane tematy z artykułem: gruczolak cewkowy icd 10 dzieciątka jezus indapen sr
[..] Cytowany fragment: Schodołazy dla osób niepełnosprawnych[…]
najlepszy jest olej z konopi siewnej
[..] Cytowany fragment: herbata zielona[…]
Trzeba sie badac i tyle